Pages

Photobucket

Eilya Eilya Eilya


Haiii ! . ni lah eilya . mmg bajett cntik* opss sory eilya . hihihihi . sesiapa yg kenal dy . jgn bgitau rahsia korang kat dy . di jamin dy akan ckp kt semua org . haha mmg x reti simpan rahsia beb . selamat rahsia aku dy simpan disebabkan aku tau rahsia dy . kalau x hbsss . dh lama dy bocorkan hahaha. tpi kadang2 mmg cepat tacinggggg . ERKK GERAMMMMMM . dy mmg suka berangan hahaha . yg paling aku tkthn pasal dy ni . mcm ni . mula2 aku tido kt umah dy . dh main2 laptop smpi pukul 2.30 tuu . aku duduk kt tgh dy kt tepi lpstuu aku mmg sengaja duduk tgh sbb aku tkut duk tepi . tetiba pulak dy menyelit kt situ . so terpaksa aku tido tepi . mmg erkk aku x boleh tido beb >.< teringat bnda2 negatif :p hehe . siot enn eilya ni . lpstu dh kul 4.00 tk silap -,- . mse hujan bru boleh tidoooo . gerammmm . x pe nnti aku balas balik :P

Senyum Tak Perlu Kata Apa-Apa

No comments:

Post a Comment